15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://cubics.az/blog 300 true 1
sticky-logo

Reklam agentliyi üçün CRM: Müştəri bazası ilə əməliyyatlar

Reklam agentliyi üçün CRM sistemləri ilk növbədə satış şöbəsinin əməyinin avtomatlaşdırılmasına yönəlib. Belə ki, Agentliyin mənfəəti məhz satış şöbəsinin işinin nəticəsindən asılıdır.

Reklam biznesi həmişə tələb olunan fəaliyyət sahəsi olub və orada rəqabət həmişə inkişaf edib. Lakin, son zamanlar çap reklamının (bukletlər, broşürlər və digər növ) həcmi kəskin şəkildə aşağı düşdüyünə görə reklam agentlikləri arasında rəqabət sürətlə artmağa başlamışdır.

Satış həcminin azalması səbəbindən reklam agentliyinin düşdüyü xərcləri azaltmaq üçün, reklam agentliyinin əməkdaşları yalnız fəal yeni müştərilər axtarmaqla deyil, həm də işlənmiş bazadan yeni xidmətlər və bəlkə də əlaqədar məhsulları müştərilərə satmağa cəhd etməlidirlər.

Reklam agentlikləri üçün CRM sistemləri yuxarıda göstərilən ehtiyacları həyata keçirməkdən ötrü ixtisaslaşdırılmışdır. Belə sistemlər ilk növbədə satış şöbəsinin əməyinin avtomatlaşdırılmasına yönəlib. Agentliyin mənfəəti məhz, satış şöbəsinin işinin nəticəsindən asılı olacaq.

Kifayət qədər tez-tez elə hallar olur ki, müştərinin izlənilməsinin bütün mərhələsi yarımçıq qalır və ilkin mərhələdə başa çatır. Belə məlumatlar, bir qayda olaraq, heç bir yerə daxil edilmir və potensial müştəri itirilmiş olur.

CRM sistemi hətta o, yalnız konsultasiya ilə müraciət edibsə belə, hər bir müştəri haqqında informasiyanı operativ şəkildə daxil etməyə kömək edəcək. Daha sonra işin ölü nöqtədən hansı müştərilərlə hərəkət etmədiyini görmək və onlara yeni, maraqlı təklif etmək mümkün olacaq.

Reklam agentliyi üçün CRM aşağıdakı funksiyaya malik olmalıdır:

  1. Bütün müraciətlərin qeydə alınacağı müştəri bazasının saxlanması və hər bir müştəriyə potensial sifarişçidən tutmuş VIP müştəriyə qədər öz statusunu təyin etmək mümkün olacaq.
  2. Hər bir müştəri ilə əməkdaşlıq tarixçəsinin aparılması. Belə bir hekayə mürəkkəb müştərilərlə işləyərkən ortaya çıxa biləcək problemləri həll etməyə kömək edir. Onlar, bir qayda olaraq, bir çox istəklərə malikdirlər və sifarişin yerinə yetirilməsi prosesində fikir tez-tez dəyişir.
  3. Sistemə onlayn giriş həftədə 7 gün, gündə 24 saatdır. Bu, reklam agentliyinin əməkdaşlarına dünyanın istənilən yerindən məlumat əldə etməyə imkan verəcək. Bu, hər bir əməkdaşın məhsuldarlığına təsirsiz ötüşməyəcək.
  4. Analitik hesabatlar rəhbərə işin həm bütövlükdə şöbədə, həm də hər bir əməkdaşda necə getdiyini izləməyə imkan verəcək. Çünki CRM sistemində hansı əməkdaşın bu və ya digər müştəri ilə işləməsini qeydə alacaq.
  5.  Vəzifələrin qurulması. Hər bir sifarişlə bağlı hadisə təqvimində göstəriləcək tədbirlərin müəyyən siyahısını yazmalısınız. Bu, hər bir mərhələni vaxtında yerinə yetirməyə və uğursuzluq baş verdikdə, xəbərdarlıq almağa imkan verəcək.

Əgər Reklam agentliyi üçün CRM sistemi yuxarıda təsvir olunan funksiyalara malik olarsa, onda agentliyin vəziyyəti daha da yaxşılaşacaq, agentlik rəqiblərdən yan keçə biləcəkdir. Beləliklə, mənfəət sürətlə artmağa başlayacaq.

Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi, satışların artırılması üçün bütün zəruri xidmət və funksional imkanları özündə birləşdirən Cubics CRM sistemini sizə təqdim edirik. Əgər yerli bazara uyğun, Azərbaycan dilində istifadə edə biləcəyiniz bu sistemi 14 gün ödənişsiz şəkildə test etmək istəyirsinizsə, https://cubics.az saytına daxil olun və “Pulsuz qeydiyyat” bölməsindən qeydiyyatdan keçin.

Sizə maraqlı ola bilər: Texnoloji proqnozlar. Bizi gələcəkdə nə gözləyir?