15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://cubics.az/blog 300 true 1
sticky-logo

Mətbəə üçün CRM: Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi

Mətbəə üçün CRM sistemi mətbəə işçilərinin işini maksimal dərəcədə avtomatlaşdırmalı, müştəri bazasını sistemli şəkildə formalaşdırmalıdır.

Mətbəə, əslində, istənilən digər şirkətlər kimi, ilk növbədə, müştəriyə istiqamətlənmiş şirkətdir. Məhz buna görə mətbəə müştərilərin elə bir bazasını formalaşdırmalıdır ki, onlarla işləmək rahat olsun, biznes prosesləri avtomatlaşdırılmalı, satış prosesi strukturlaşdırılaşdırılmalıdır. Buna görə də, daimi müştərilərə sahib olmaq və yüksək mənfəət əldə etmək istəyən mətbəə öz işində CRM -dən istifadə etməlidir.

Və əgər şirkət rəhbəri öz müəssisəsində CRM tətbiq etməyə qərar verərsə, onda bu sistem aşağıdakı məsələləri həll etməyə kömək edəcək:

  1. Menecerlərin və digər mətbəə işçilərinin işinə nəzarət: sistem işçiyə planlarının və ya sifarişlərin təhvil verilməsinin qarşıdakı tarixləri barədə məlumat verəcəkdir.
  2. Sifarişlərin qəbulunun və yerinə yetirilməsinin avtomatlaşdırılması: sifarişin sistemdə qeydə alınması zamanı menecer dərhal məsul icraçı seçmək, yerinə yetirilmə müddətlərini təyin etmək imkanı əldə edir, bununla da sifariş itməyəcək, məsul icraçı isə dərhal görəcək ki, onun təhvil verilməsi lazım olan işi var. Bütün bunlar, mətbəədə müddətin pozulması ilə yerinə yetiriləcək sifarişləri itirməsinə kömək edəcəkdir.
  3. Müştərilərin məlumatlandırılmasının avtomatlaşdırılması: CRM sistemi müştərilərin sifarişinin yerinə yetirildiyi və götürülməsinin vacib  olması  barədə avtomatik xəbərdarlıq edilməsi üçün konfiqurasiya edilə bilər. Bu funksiya SMS, elektron poçt vasitəsi ilə həyata keçirilir.

Mətbəə üçün CRM belə məqamları daxil etməlidir:

  1. CRM sistemi onlayn sistemdə olmalıdır. Bu, şirkətin əməkdaşlarına istənilən vaxt sistemə daxil olmağa və evdə və ya ofisdə olmalarından asılı olmayaraq öz vəzifələrini yerinə yetirməyə imkan verəcəkdir
  2. Avtomatik hesabat generasiyası
  3. Sifarişin yerinə yetirilməsi üçün qiymətləndirmə kalkulyatoru
  4. Giriş icazələrini konfiqurasiya edin. Bu funksiya ona görə lazımdır ki, hər bir əməkdaş yalnız özünün işləməsi üçün lazım olan məlumatı görsün
  5. Status sistemi. Sifarişin yerinə yetirilməsinin hər bir mərhələsinə öz statusu verilməlidir. Bu, sifarişin izlənilməsinə, hansı mərhələnin müddətinin pozulması ilə nəticələnən müddətə görə yerinə yetirildiyinə baxmağa imkan verəcək.

Mətbəə üçün CRM sistemi yuxarıda sadalanan bütün tələblərə cavab verdikdə, əməkdaşların işi daha effektiv olacaq, gəlir artacaq, heç bir müştəri və sifariş itməyəcək.

Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi, satışların artırılması üçün bütün zəruri xidmət və funksional imkanları özündə birləşdirən Cubics CRM sistemini sizə təqdim edirik. Əgər yerli bazara uyğun, Azərbaycan dilində istifadə edə biləcəyiniz bu sistemi 14 gün ödənişsiz şəkildə test etmək istəyirsinizsə, https://cubics.az saytına daxil olun və “Pulsuz qeydiyyat” bölməsindən qeydiyyatdan keçin. 

Sizə maraqlı ola bilər: Logistika şirkətləri üçün CRM: Proseslərin idarə edilməsi