15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://cubics.az/blog 300 true 1
sticky-logo

Kontent-marketinq. Müştəri üçün nə yazmaq lazımdır?

Kontent-marketinq (istehlakçı üçün faydalı olan məlumatların yayılması) müştərilərlə uzun müddətli əlaqələrin qurulmasında mühüm rol oynayır. Bir çoxları bu məqsədlə korporativ bloqlardan, email-göndərişlərdən, sosial şəbəkələrdən, teleqram kanallarından və s. istifadə edir.

Kontent-marketinq (istehlakçı üçün faydalı olan məlumatların yayılması) müştərilərlə uzun müddətli əlaqələrin qurulmasında mühüm rol oynayır. Bir çoxları bu məqsədlə korporativ bloqlardan, email-göndərişlərdən, sosial şəbəkələrdən, teleqram kanallarından və s. istifadə edir.

Lakin, hətta ən iri şirkətlərdə belə müşahidə olunan ən geniş yayılmış səhv, növbəti iri aksiya, qiymət endirimi və ya qaynar bir təkliflə bağlı məlumatlandırma naminə əlaqə kanallarınızdan həftədə və ya ayda bir dəfə istifadə etmənizdir. Belə olmaz…

Bəs necə olmalıdır?

Materialı hazırlamağa başlamazdan əvvəl bu suallara cavab yazın:

  • Sizin materialınız kimlər üçündür?
  • Tapşırığın vəzifəsi nədən ibarətdir?
  • Məqalə hansı aktual problemi həll edir?
  • Bunun oxucuya faydası nədir?
  • Bölüşə biləcəyiniz hansısa unikal təcrübə və ya metod varmı?

Cavab hazır olduqdan sonra potensial və hazırkı müştəriləriniz üçün sizin həqiqətən faydalı və maraqlı materiallarla dolu, tam hüquqlu bir əsasınız olacaq.

Müştəri loyallığını asanlıqla necə yüksəltmək olar?

Bu və ya digər məhsulların satışı məqsədilə tez-tez zənglər həyata keçirilir. Bu, biznesin əsasını təşkil edir, çünki öncədən satış orta hesabı artırır. Növbəti menecer, iynəsi ilişən qramofon valı kimi şablon üzrə bunları söyləyir: “hörmətli müştəri,  bilirsiniz ki, hazırda aksiya keçirilir… və bu gün siz bizim malları endirimli qiymətlərlə əldə edə bilərsiniz…”.

Ancaq fərqli bir yanaşma da var, hansı ki, əlaqələrin qurulmasından ötrü qısa müddətli faydalardan, uzunmüddətli strategiyaya keçməyə imkan verir. Zəng etdiyiniz zaman heç nəyi satmayın, sadəcə müştəridən işlərin necə getdiyini öyrənin.  Bax beləcə, satışsız, heç bir işarə etmədən sadəcə qayğı nümayiş etdirin.

Bu üstünlükdən təcrübədə real olaraq tək-tək adamlar istifadə edirlər, ona görə də bu, inanılmaz bir nəticə verir – sınaqdan keçirin və özünüz də buna əmin olacaqsınız.

QBA texnikası üzrə satış mətni

QBA – qorxular, bəraət, arzular. Satış mətnində bu alqoritm nədir:

1)    Qorxuya təzyiq edirik, ardınca isə xilaskar rolunda ortaya çıxırıq.

  • Səhvlər qorxusu, imkanların əldən çıxması və s. qorxusu. Amma, insanlar özlərini günahlandırmağı sevmirlər, demək olar ki, hər bir kəs həyatın bu və ya digər anında düzgün addım atdığını düşünür. O səbəbdən ikinci addıma diqqət yetirək.

2)    Keçmişdəki mümkün uğursuzluqlara bəraət qazandırırıq, eləcə də etirazları qapadır və motivasiya edirik.

  • “Siz hər şeyi düz etmisiniz, siz təqsirkar deyilsiniz, sadəcə özünüzün ayrı bir yanaşmanız var, sakitləşin və hərəkətə keçin, həll yolu var” – öz mətnimizdə heç bir müdaxiləyə yol vermədən oxucuya təxminən  belə bir mesaj göndəririk.

3)    Arzuları göstəririk, çünki “bizim imkanlarımız” barədə oxumaq darıxdırıcıdır və bundan effekt də azdır.

  • Mətndə məhsulu/xidməti deyil, şəxsin alacağı həyatı təsvir edin. Sizin təklifiniz sayəsində, o necə dəyişəcək? Bu necə olacaq? Bunu göstərin. Həyatını dəyişdirdiyiniz insanları göstərin.


Sizə maraqlı ola bilər: Nəqliyyat şirkətləri üçün CRM: Sifarişlərin effektiv şəkildə idarə edilməsi.