15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://cubics.az/blog 300 true 1
sticky-logo

Biznesdə dəyərli təklif

Biznesdə dəyərli təklif

Rəqiblər və əvəzedicilər, marketinqçiyə alternativlərlə müqayisədə unikal dəyəri təmin edən təklifin aspektlərini müəyyən etməyə məcbur edirlər. Bu “diferensiasiya” adlanır.

Diferensasiya – bu sadəcə müştərilər üçün unikal dəyəri təmin edən prosesin identifikasiyası və təklif elemetlərinin optimallaşdırılmasıdır. Bəzən təşkilatlarda bu prosesə rəqib differensasiya kimi yanaşırlar, çünki o, daha çox rəqib landşaft kontekstində dəyərlərin optimallaşdırılmasına istiqamətlənir.

Qiymət təklifi çox sadə şəkildə belə bir suala cavab verməlidir: kimsə sizin təklif etdiyinizi niyə almalıdır? Bu suala diqqətlə baxsaq, onun üç başlıca komponentdən ibarət olduğunu görərik.

  • Kim? Qiymət təklifi hədəf alıcını göstərmir, lakin o, hədəf alıcıya aydın dəyəri göstərməlidir.
  • Hansılar? Təklif bu alıcının kontekstində müəyyən edilməlidir.
  • Niyə? O, göstərməlidir ki, bu təklif alıcıdan ötrü unikaldır.

Dəyərli təklifin pis olduğunu çox asanlıqla aşkar etmək olur:

  • Bu o qədər ümumi və ya universaldır ki, unikal dəyər formalaşdırmır.
  • Təklif olunan dəyərdə o qədər çox söz var ki, adam onu iki dəfə oxumağa məcbur olur.
  • Əgər, dəyərli təklif hədəf bazarında təklifə münasibətdə aydınlıq gətirmirsə, belədə o, dəyərliliyi təmin etmir. Hədəf müştəri nə vəd edildiyini dəqiq başa düşməlidir.

Dəyərliliyin təyin olunmasında qiymət mühüm rol oynayır, lakin o, yeganə mülahizə deyil. Bir neçə tipik nümunəni göstərək.

İki məhsul bənzər inqrediyentlərdən ibarətdir, amma müştəri brend səbəbiylə onlardan daha bahalısını seçir.

Bu bir marketoloq üçün markanın dəyər artırdığı anlamına gəlir.

Onlayn-müştəri məhsulu seçir, lakin ödəniş ərəfəsində sifarişdən imtina edir, çünki alış prosesi bir çox addımlardan ibarətdir.

Bir çox formaların doldurulması və ya şəxsi məlumatların verilməsi ilə bağlı narahatlıqlar xərclərin artmasına səbəb ola bilər.

Təklifin dəyərinin müəyyənləşdirməsi prosesi və sonradan bunun hədəf müştərinin ehtiyacları ilə uyğunlaşdırılması həqiqətən çətindir.

Effektiv dəyər təklifi yaratmaq çətindir, çünki bu marketoloqdan daha asan oxuma və başa düşülməkdən ötrü bir çox  müxtəlif dəyər elementlərini və fərqlilikləri bir sadə ifadəyə sıxışdırmağı tələb edir. Çağırışlara baxmayaraq, səmərəli dəyər təklifləri yaratmaq çox vacibdir. Bu marketinq səylərini müştərilərdən ötrü unikal faydaya fokuslaşdırır. Bu, müştəriyönümlü təklifinizi onun üçün unikal dəyər mənasına gətirməyə, fikrinizi cəmləmləşdirməyə və daha da konkretləşdirməyə kömək edir.

Sizə maraqlı ola bilər: SEO və ya kontekst reklam. Hansı faydalıdır?