15 49.0138 8.38624 arrow 0 both 0 4000 1 0 horizontal https://cubics.az/blog 300 true 1
sticky-logo

Avtoservis üçün CRM: Müştəri loyallığının artırılması

Avtoservis üçün CRM sistemləri müştəri və avtomobil haqqında bütün informasiyaları, avtomobilin köhnə təmir qeydlərini saxlayaraq, daha yaxşı xidmətin təqdim edilməsini təmin edir.

İstənilən biznesin idarəsində əsas məqsədlərdən biri maksimum gəlir əldə etməkdir. Lakin, biznesin hər bir sahəsində bu məqsəd öz üsulları ilə əldə edilir. Əgər avtoservis haqqında danışsaq, burada mənfəətin artması müştəri loyallığı hesabına əldə edilir. Buradan belə bir sual yaranır ki, müştəri loyallığının artırılmasına necə nail olmaq olar?

Avtomobilin təmirini həyata keçirən ustaya loyallığı artırmaq üçün mümkün qədər çox məlumatı bilmək lazımdır.

Avtoservis üçün CRM -də aşağıdakı məlumatları saxlamaq mümkündür:

  1. VIN – nəqliyyat vasitəsinin identifikasiya nömrəsi (ing.Vehicle Identification Number) VIN –nəqliyyat vasitəsinin 17 simvoldan ibarət olan unikal şifrəsi
  2. Avtomobilin buraxılış ili
  3. Markası
  4. Modeli
  5. Avtomobilin modifikasiyası və bir çox başqa şeylər
  6. Həyata keçirilmiş təmirlər barədə məlumatlar
  7. Verilən tövsiyələr

Eləcə də nəqliyyat vasitəsinin sahibi barədə məlumatları da saxlanılması zəruridir:

  1. Cinsi
  2. Yaşı
  3. Əlaqə məlumatları (telefon, poçt ünvanı, sosial şəbəkələrdə səhifələri)

Bütün bu məlumatları siz, asanlıqla avtoservis üçün CRM -də saxlaya və həmin məlumatlara kifayət qədər operativ şəkildə daxil ola bilərsiniz. Və müştəri, növbəti dəfə ziyarət edərkən, onun bundan əvvəlki gəlişləri və hansı təmir işlərinin həyata keçirilməsi barədə məlumatlı olduğunuzu o, dərhal görəcək.

Müştəri loyallığının artırılmasının növbəti mərhələsi, məlumatlılıqdır. Təmir müddətlərinin gecikdirilməsi zamanı avtomobil sahibinə vaxtın dəyişdirilməsi barədə xəbərdar etmək, hansı çətinliklərin yarandığını və bunun nə ilə bağlı olduğunu izah etmək lazımdır. Bu cür nəzarəti hər bir CRM-də avtoservis üçün mövcud olan təqvim vasitəsilə aparmaq olar.

Avtomobili təhvil verməzdən öncə müştəriyə avtoservisin sifariş blankını göstərmək lazımdır, orada hansı işlər görüldüyü, avtoservisin müştəridən nəyə görə pul aldığı ətraflı təsvir olunacaq. Belə ki, sizin avtoservisdə yalnız real işlər üçün pul alındığı və sizə etibar etməyin mümkünlüyü müştəriyə aydın olacaq. Avtoservisin sifariş – naryad blankını birbaşa CRM vasitəsilə tərtib etmək olur. Avtoservisin fəaliyyət nəticələrini satış çuxurunda və digər analitik materiallarda görmək mümkün olacaq.

Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi, satışların artırılması üçün bütün zəruri xidmət və funksional imkanları özündə birləşdirən Cubics CRM sistemini sizə təqdim edirik. Yerli bazara uyğun, Azərbaycan dilində də istifadə edə biləcəyiniz bu sistemi 14 gün ödənişsiz şəkildə test etmək üçün https://cubics.az saytına daxil olun və “Pulsuz qeydiyyat” bölməsindən qeydiyyatdan keçin.

Sizə maraqlı ola bilər: Satışın stimullaşdırılması metodları